Subject: Elektriprojekti kooskõlastustaotlus Setomaa vallas Väike-Serga külas
From: "Vissel, Hendrik" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 10 Dec 2024 14:19:44 +0200

Tere!

Palun kooksõlastada Elektrilevi oÜ lähtülesande järgi koostatud projekt
TC0563 Võrgu ümberehitus kliendi soovil, Luisu maaüksuselt 0,4kV õhuliini
likvideerimine. Väike-Serga küla, Setomaa vald, Võru maakond.

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

elektriteenuste divisjon

lõuna regioon

Hendrik Vissel

projekteerija

Mob   + 372  51 967 694

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

http://www.leonhard-weiss.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.